13 Ekim 2011 Perşembe

Tutamıyorum Kendimi

  Bugün Watsons'da Pastel 2li terracotta allıkta indirim var diye gittim daha gelmemiş ürünler ama ben de allık dışındakileri oradan aldım.Çok fazla ojem var hala sürülmemiş 10 kadar ojem vardır,hep ekleniyor üstüne :/ :) Oje diyetine girmem lazım acilen :) Allık da Body Shop'un klasik allıklarından 04 numara.Nars Orgasm'a benzetiliyormuş o yüzden çok satılıyormuş kendisi.İndirim yoktu ama aldım,kendime hediye :) Vanilyalı Body Mist'i sıktım çıktıktan sonra buram buram koktu burnuma geldi yarın tekrar uğrayacağım sanırım almak için.%30 indirim varmış Vanilya Body Mist'te,ilgilenenlere duyurulur ;)



Allığın gün ışığındaki hali;





Allığın fiyatı: 27.90 tl

3 yorum:

  1. merhabalaar:))
    çok cici bir sayfanız war:)
    seve seve izleyciniz oldum...
    bende sizi bekliyorum sayfama...
    sevgilerimle...
    takipteyim..
    :)

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim,beni çok mutlu ettiniz :) blogunuza bayıldım ancak şu saatte o enfes yemeklerin iştah açan fotoğraflarını görmem pek iyi olmadı :)

    YanıtlaSil
  3. üssgünümm:(
    bir minnak dilimden bişicik olmaz ama değil mii:))
    çok mutllu oldum güzel ziyaretiniz ve değerli yorumunuz için...
    kucak dolusu sevgilerimle:)
    teşekkürler:)

    YanıtlaSil

Sende yaz yaz yaz,buraya yaz bütün söylemek istediklerini :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...