15 Ekim 2011 Cumartesi

The Body Shop - Vanilla Body Mist

  TBS'den allık aldığım gün vanilyalı body miste bayıldığımdan bahsetmiştim.Ben Antalyalıyım ve Antalya'ya TBS açılalı fazla bir zaman olmadı o yüzden TBS ürünlerini yeni yeni keşfediyorum.O gün kasaya allığın ücretini ödemeye gittiğimde kasa da bu güzellikleri gördüm.İndirimde olduğundan da haberim vardı.Testerdan bileğime bir fıs sıktım çok ağır geldi böyle acı badem kurabiyesi gibi ağır bir koku.Neyse oradan çıktım durağa geldim otobüse bineceğim benden güzel bir koku geliyor.Bileğimi bir kokladım aman Allah'ım :) o gün akşam yatıncaya kadar kokusu koklamasam da burnuma geldi ki zaten burnum bileğimde gezer vaziyette dolaştım tüm gün :) ertesi günü zor ettim sabahtan gittim TBS ye,%30 indirim olduğu için 3 tane kalmıştı ben 2sini kapıverdim.Bayılmak ne kelime şu anda aşk yaşıyorum kendisiyle :)


Ürün 100 ml ve normal fiyatı 24.90 tl. %30 luk indirimle fiyat 17.45 tl oluyor :)

2 yorum:

  1. Benim de uzun süreli aşkımdır kendileri :D Bence TBS Body mistler içinde en kalıcı olan,en ağır olduğu için kalıcıdır tabi ama bayılıyorum ben <3 Senelerdir kullanıyorum ,daha da kullanırım :))

    YanıtlaSil
  2. Junkhead gerçekten çok ama çok güzel bir koku :) ilk sıktığımda babam kurabiye mi yaptın kız mis gibi koku geldi demişti :D bittikçe alalım,mis gibi kurabiye kokalım ;)

    YanıtlaSil

Sende yaz yaz yaz,buraya yaz bütün söylemek istediklerini :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...