17 Ekim 2011 Pazartesi

Flormar Terracotta Allık No:45

Flormar son yıllarda kedini gerçekten çok geliştirdi.Flormar'ın Terracotta allıkları ünlü markaların allıkları ile yarışabilecek düzeyde bence.Flormar kaliteli ürünleri uygun fiyatlara almamıza olanak sağlıyor.

Gelelim allık yorumuna.Kendisi 9 gr yani epeyce büyük.Fırınlandığı için kullanım ömrü uzun.Ambalajı kaliteli ve içinde aynası mevcut.Terracotta allık serisinin 41 numarası meşhur ancak bu renk bana daha cazip geldi.Fazlasıyla simli bir yapısı var.Tozutma yapıyor en azından şimdilik.Allığı uygularken burnunuz,ağzınız hatta saçlarınız sim sim olabiliyor.Koldaki örneklerde sanki ışıltılı gibi görünüyor ama bariz sim parçacıkları var içinde her ne kadar fotoğrafa yansımasa da.O simlerin renkleri ışığa göre renk değiştirebiliyor.Fotoğraflarda tam olarak rengini yansıtamadım buradan beğenip almak yerine deneyip almanızda fayda var :)







Uzun yıllar benimle birlikte olacak bu allığı ben sevdim.Bir daha alır mısın deseler bunun simsiz versiyonunu bulursam onu alırım.

Kiosklardaki ürün fiyatı(şu an indirimde) : 20.25 tl

Fiyatları ve diğer ürünleri incelemek için sizi buradan alalım

2 yorum:

  1. nars oasis'e benziyor birazz.. ah ben bu yazıyı onu almadan önce görücektim var ya! :(

    YanıtlaSil
  2. Canım bahsettiğin allığın yapısını bilmiyorum ama bu allığın içinde sim taneleri var,böyle yüzüne,saçına bulaşıyor bu da biraz kullanımını zorlaştırıyor.Tabi,olsun ben öyle de seviyorum dersen Nars allığın biterse istersen bundan alırsın ;)

    YanıtlaSil

Sende yaz yaz yaz,buraya yaz bütün söylemek istediklerini :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...