4 Ekim 2011 Salı

The Body Shop E Vitaminli Seri Kremleri

Çoğu insanın olduğu gibi benim de en iyi göz kremini bulma arayışım sürüyor.Ne zamandır The Body Shop'un göz kremini denemek istiyordum.E vitaminli seride 3 al 2 öde kampanyası olduğunu duyunca serinin diğer kremleri olan nemlendirici ve gece bakım kremini de aldım.Görevli bayan bu seriyi yağlı ve çok yağlı ciltler hariç tüm cilt tiplerinin kullanabileceğini söyledi.


Yaklaşık 2 haftadır düzenli olarak kullanıyorum kremleri.Nemlendirme özelliği benim için yeterli.Benim cildim karmaya dönük normal.Nemlendiricisi yüze sürünce hemen emiliyor,yağlı bir görüntü yaratmıyor.Gece kremi haliyle yoğun onu da T bölgesinde hafif tutmak gerekiyor.

Benim göz altlarımda çok gülmekten kaynaklı 2 adet mimik çizgim var.Bu göz kremini kullandıktan sonra alt çizgi azıcık kayboldu gibi.Zaten kremin üzerinde kremin ince çizgileri rahatlatıp açmaya yönelik olduğundan bahsediyor.Şu an için iyi gibi geldi bakalım.Daha iyisini bulana kadar kullanabileceğim bir ürün.

İçerikleri göz kremi,gece kremi ve nemlendirici olmak üzere şöyle;(paraben dolu :(:( malesef)







Fiyatlara gelecek olursak;

-Göz Kremi : 29.90 tl -Gece Kremi: 34.90 tl -Nemlendirici: 32.90 tl 

3 al 2 Öde kampanyasından göz kremi bedavaya gelmiş oluyor.


2 yorum:

  1. canım bu seri nemlendirme için çok yetersiz ,ben yarısında bıraktım :/:/

    YanıtlaSil
  2. birçok cilt tipi için kullanılabilir olması böyle sonuçlara neden oluyor herhalde,üzüldüm :/

    YanıtlaSil

Sende yaz yaz yaz,buraya yaz bütün söylemek istediklerini :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...