25 Ekim 2011 Salı

Flormar Pretty Compact Quartet Eye Shadow - 45 ve 46 Numara

  Far benim en sevdiğim makyaj malzemesidir.Özellikle ışıltılı koyu kahverengi farlara bayılıyorum.Hala aradığım farı bulabilmiş değilim ama bu süre zarfında çeşitli farlar deniyorum.Bu farlardan kahverengili seti bu yüzden almıştım.Diğer grili seti de iş yerinde ciddi makyaj yapmak zorunda olduğum zamanlarda kullanmak için almıştım (pek siyah türevli farları sevmiyorum da).14 grlık bu far paketinin içindeki renklerden ikisi mat diğer ikisi ışıltılı yapıda.İki pakette de mat koyu renklerin dışında diğerlerinin pigmentasyonu pek iyi değil.Yağlı göz kapaklarında çizgilenme yapıyor.Ancak çeşit çeşit farlarım olsun fiyatı da uygun olsun derseniz bu far sizi mutlu edecektir.

Grili setin numarası 46 , Kahverengi setin numarası 45






Ben bu farları alalı baya olduğu için şimdiki fiyatlarını bilmiyorum.Ancak ben kahverengili olanı indirimden 5 tl ye diğerini de indirimsiz 7 tl ye almıştım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sende yaz yaz yaz,buraya yaz bütün söylemek istediklerini :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...