27 Ekim 2011 Perşembe

Flormar Long Wearing Ruj - L10

  
  Flormar'ın en çılgın ruj renklerinden birisi L10,rengi koyu mor.Çok sık kullanılabilecek ve kat kat sürebileceğiniz bir ruj değil ancak stantta beni en çok çeken renk bu oldu :) Bu ruju en fazla 3-4 kez kullanmışımdır o da hafif hafif sürerek.Yine de en sevdiğim rujlarımdan birisidir L10.


 Flormar'ın Long Wearing serisi rujlarının genel özelliği kuru dudaklarda pek iyi durmadığı.O yüzden bu rujdan en iyi performansı almak için ruju kullanmadan önce dudak nemlendiricisi sürmek iyi olacaktır.Ürün vadettiği gibi uzun saatler boyunca dudakta kalıyor.



 Ürünün fiyatı 10-11 tl civarında.




Viva'cım bir sürü fotoğraf çektim gerçeğe en yakını bu oldu.Rujun rengi fuşya değil kesinlikle.Gerçek renk bunun daha da koyusu,karanlık mor diye tanımlayabiliriz :)

4 yorum:

  1. canim zahmet olmassa bir ara dudaklarinda bir foto´yla ceksen bunu, cok merak ediyorum böyle bir renk nasil duruyor kullaninca : )

    YanıtlaSil
  2. tabiki canım en kısa zamanda koymaya çalışacağım :)

    YanıtlaSil
  3. bayıldım, son birkaç haftadır koyu renk makyaja sardım, alışveriş listeme eklendi!

    bu arada bir çekilişim var, katılmak istersen:
    http://edankb.blogspot.com/2011/10/ilk-cekilisim-my-first-giveaway.html

    YanıtlaSil

Sende yaz yaz yaz,buraya yaz bütün söylemek istediklerini :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...