26 Ekim 2011 Çarşamba

Oriflame Very Me Pretty Green Far

  Bir önceki yayınımda bahsettiğim kalemi,bir adet göz farıyla birlikte kampanyalı olarak aldığımı belirtmiştim.İşte o far bu far :) 1.9 gr lık bu far 1 tl den biraz daha büyük bir boyutta.Ambalajı çok şeker.Farın yarısı koyu yeşil diğer yarısı açık yeşil.Farın iki tarafı da ışıltılı.Pigmentasyonu iyi bir far değil.Özellikle açık yeşil kısım pek renk vermiyor.Bir yerde bu farların ıslak olarak da kullanılabileceğini okumuştum.Bunun üzerine ıslak olarak denedim ancak farın üstünde sertleşme,bir bozulma oldu.Islak olarak kullanılıp kullanılmadığını kesin olarak bilmemekle birlikte,ıslak uygulamada böyle bir problem yaşadım.




  Islak yazısını ortalayamamışım soldaki 2 yeşil ıslak kullanım,sağdaki 2 yeşil kuru kullanım sonucu oluşan renkler.Bu ürün de bahsettiğim kalem gibi sık indirime veya kampanyaya giren ürünlerden.Ben kalem ve bu farı birlikte katalog fiyatı 14.90 tl ye almıştım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sende yaz yaz yaz,buraya yaz bütün söylemek istediklerini :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...