23 Ekim 2011 Pazar

Bitirme Tezi #1


1-Oriflame Dancing Lady Vücut Kremi : Ben Oriflame temsilcisiyim ama satış yapmıyorum sadece kendim ve tanıdıklarım için sipariş veriyorum.Bu yüzden elimde bir hayli Oriflame ürünü var.Bu vücut kremi de onlardan bir tanesi.4 numaralı parfümün vücut kremi versiyonu.Kokusu gayet güzel. İçinde 3 te 1 i duruyor bunu da yakın zamanda bitirmek istiyorum ki yine Oriflame'in Milk&Honey serisinin vücut kremini açabileyim.


2-Oriflame Optimals Balance Mattifying Fluid SPF8 : Bu krem fırsat ürünlerinden aldığım bir kremdi.Yağlı ve karma ciltler için matlaştırıcı bir krem.Bu kremi de uzun süre kullandım.Yüzü biraz beyaz yapıyor ama vadettiği gibi cildi matlaştırıyor yağlanmayı önlüyor.Seri halinde TBS'nin E vitaminli kremlerini kullanmaya başladığımdan bunu bırakmıştım.Ürün 75 ml içinde 20 ml civarında kalmıştır.Bunu da yakın zamanda bitirmek istiyorum inşallah.Güzel bir ürün kokusu da hoş,kaldırılmazsa ilerde alabilirim.


3-Oriflame Pure Nature Yabanmersini ve Lavanta Özlü Toniği : Bu toniğin hedefi ciltteki kızarıkları engellemek ama inanılmaz ağır bir kokusu var o yüzden bunu kullanamadım pek.Bu toniği yıkama jeliyle birlikte almıştım.Jeli de duş jeli olarak kullanıyorum.Artk toniği de elimde swatchladığım ürünleri silmek için kullanmayı düşünüyorum.Ürün 150 ml , 110 mlsi duruyor :(


4-Dancing Lady Edt : Oriflame'in süperstarı imiş bu parfüm.Kokusunu testerdan deneyip bayıldığım ancak ürün geldiğinde beni hayal kırıklığına uğratan bir ürün kendisi.Ylang Ylang,Armut ve Orkide notaları varmış ancak bu parfüm bildiğiniz armut kokuyor :) en azından benim tenimle uyuşmadı.Bunu da zırt pırt sıkıp bitirmeye çalışıyorum.Anlamadığım şey bu parfümün vücut kremi aynı testerdaki gibi kokuyor :)


5-Maybelline Dream Touch Blush : Aslında bu ürünü alalı 1 ay kadar oldu ancak kullanım ömrü 1 yıl olduğu için bu allığa ağırlık vermeye çalışacağım.Ürünün hangi renk olduğu veya numarası yazmıyor en açık rengi diyebilirim.Işıltılı bir allık içinde minik minik simler var.Dağıtılması kolay 7.5gr lık bir allık.Bitince bir daha almam diye sanıyorum.


6-Oriflame Pure Nature Üzüm Özlü Antioksidan Gece Kremi : Bu serinin ürünleri cildime çok iyi geldi.Şu anda bu serinin temizleme jelini kullanıyorum ve gayet memnunum.Yaz başlamadan önce bu serinin gündüz ve gece kremini kullanıyordum.Antalya'da yaşıyorum malum yaz sıcakları meşurdur Antalya'nın :) yazın krem sürmek falan mümkün değil sürekli su içindesiniz.Yaz bitmeye yakın bu kremleri kullanayım derken kokuları bir tuhaf olmuş belli ki yaz sıcağına dayanamamışlar.Ben de bu kremleri vücut kremi olarak kullanayım dedim.Gündüz kremi bitti gece kreminin 3/4 ü duruyor.Bakalım bunu da sürüp sürüp bitirmeyi düşünüyorum.


7-Avon Ruj-Berry Luscious : Bu ruju geçen yıl eylül ayında bir Avon temsilcisinden almıştım.Güzel bir ruj günlük kullanıma uygun.Rengi kırmızıya dönük koyu pembe.Altında parlatıcısı da var.Aslında baya kullandım bu ruju ama işte yeni rujlar alınınca kullanım sıklığı azaldı.Bunu da sık sık sürüp bitirmeyi düşünüyorum.


8-Oriflame Urban Shield Gloss - Pink Lustre: Glossları hiç sevmem,hiç kullanamam bu glossu da neden aldığım hakkında hiçbir fikrim yok.Rengi pembe gibi gözükse de dudağa sürdüğünüzde sanki renksiz parlatıcı sürmüşsünüz gibi bir görüntü veriyor.İçinde küçük ışıltılar var.Yapış yapış değil ama hiç yapış yapış değil de değil :) bunu kullanabilirsem kullanıcam yoksa çöpe atıcam malesef.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sende yaz yaz yaz,buraya yaz bütün söylemek istediklerini :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...