23 Ekim 2011 Pazar

Mim :)

dofa'nın blogunda gördüğüm bu mimi ben de cevaplamak istedim :)


1-Yüzünü günde kaç kez yıkarsın ?
Sabah suyla,akşam jelle yıkarım.


2-Cilt tipin nedir ?
Fazlasıyla karma :) t bölgem yağlı,yanaklarım kuru,çene kısmım normal


3-Şu an kullandığın yüz yıkama ürünün nedir ?
Oriflame üzüm özlü antioksidan yüz yıkama jeli


4-Peeling yapar mısın ?
Günlük peelinge uygun jellerle sıklıkla yaparım


5-Peeling ürünün ne marka ?
Oriflame Tropical Fruits Exfoliating Jel.Günlük peelinge uygun bir ürün.Şimdiye kadar en memnun olduğum yüz temizleme ürünüdür kendisi.


6- Nemlendiricin nedir ?
The Body Shop'un E vitaminli serisinin gündüz ve gece kremini kullanıyorum şimdi.Bitince La Roche Posay'e geçmeyi düşünüyorum.


7-Çillerin var mı ?
Yok ama bence çok sevimli :)


8-Göz kremi kullanıyor musun ?
TBS'nin E vitaminli göz kremini kullanıyorum.Bitince LRP'ye geçmeyi düşünüyorum :)


9-Cildin akneye meyilli midir ?
Pek değildir ama çıkarsa da çok garip yerlerde çıkar.Dudağımın ortasında sivilce çıkmıştı bir keresinde :)


10-Güneş koruyucu kullanıyor musun ?
Özellikle yazın SPFli kremler kullanmaya çalışıyorum ama ayrı bir ürün olarak kullanmıyorum.


11-Fondötenin nedir ?
Kullanmıyorum,hiç kullanmadım.Kullanacak olsam TBS'nin Everyday Minerals serisini kullanırdım.


12-Kapatıcı kullanıyor musun ?
Kullanmıyorum.


13-Makyaj alt tonunu biliyor musun ?
Bilmiyorum ama tahminimce sarı alt tonluyum.


14-Takma kirpikler hakkında ne düşünüyorsun ?
Günlük hayatta kullanmam ama düğünümde kesin kullanırım diye düşünüyorum.


15-Rimelimizi 3 ayda bir atıp değiştirmemiz gerekiyor,bu konuda ne düşünüyorsun ?
Renkli rimeller dışında ben 6 ay sonra atıyorum rimellerimi.


16-Hangi mascarayı kullanıyorsun ?
Oriflame'in çift taraklı rimelini kullanıyorum şu sıralar.


17-Sephora mı MAC mi ?
MAC .


18-Makyaj yaparken en çok hangi alet edavattan yararlanırsın ?
Fırçalar ve parmaklarım


19-Far bazı kullanıyor musun ?
Kullanmıyorum ama düşünüyorum.


20-Ya yüz için ?
Kullanmıyorum.


21-En sevdiğin far marka ve numarası,ama tek bir tane ?
Hep kullanılacak bir far olmasa da şimdiye kadar ki en sevdiğim far Flormarın tekli farlarından 21 numara.


22-Kalem/likit/jel eyeliner hangisini tercih edersin ?
Keçeli Kalem gibi olan eyelinerdan  kullanıyorum ama onların yeteri kadar siyah olduğunu düşünmüyorum.Elimdekiler bitince Flormar'ın diplinerını almayı düşünüyorum.


23-Makyaj yaparken kaç kere gözünü çıkarma tehlikesi atlattın ?
Bir kere tam rimel sürerken gözümü kapatmıştım hatırladığım birtek o var :)


24-Pigment farlar hakkında ne düşünüyorsun ?
Benim için çok gerekli değil.


25-Mineral makyaj malzemeleri kullanıyor musun ?
Yok malesef hiç mineral makyaj malzemem yok.


26-Favori rujun nedir ?
Alix Avien - 388 numara.


27-Peki gloss ?
Hiç sevmiyorum 2adet glossum var onları da hangi akla hizmet aldım bilemiyorum :)


28-En sevdiğin allık hangisi peki ?
Ben mat allık sevenlerdenmişim bunu anladım.Şu an için Flormar'ın compact allıklarından 111 numara favorim :)


29-Ebay'den makyaj alışverişi yapıyor musun ?
Hiç yapmadım tam yapmaya karar vermiştim kozmetik alışveriş yasağı geldi malesef.


30-Market kozmetikleri (drugstore products) hakkında ne düşünüyorsun?
Sırf marka diye pahalı satılan bazı ürünlerden çok farklı olmadıklarını düşünüyorum.(Tüm markalar için değil tabii)


31-Hiç profesyonel makyaj eğitimi almayı düşündün mü ?
Yok hiç düşünmedim.Sadece şöyle bir uzman gelsin bana yakışacak makyaj stillerini öğretsin ben de onları yapayım bana yeter :)


32-Makyaj yaparken sakarlık yapar mısın ?
Dökme kırma olarak değil de ruj sürerken taşanları silerken dudağımdaki ruju hep bozuyorum :)


33-En nefret ettiğin makyaj hatası nedir ?
Kesinlikle bembeyaz göz altları sonra da sıvanmış allıklar hiç bana göre değil.


34-Canlı renkli makyaj ürünlerini mi yoksa doğal tonları mı tercih edersin ?
İkisini de seviyorum ama ben :)


35-Makyajını hep beğendiğin bir ünlü söyler misin ?
Bar Rafaeli. Çooook güzel maşallah :)


36-Eğer ömrünün sonuna kadar tek bir makyaj malzemesi seçmen gerekse ?
Ruj olurdu herhalde


37-Hiç makyajsız dışarı çıkar mısın ?
Genelde makyajsız çıkarım.Geçen seneye kadar hiç makyaj yapmıyordum.


38-Makyajsız nasıl gözüktüğünü düşünüyorsun ?
Her halimle süperim bebişim :)


39-Sence en iyi makyaj koleksiyonuna sahip marka ?
Çok fazla takip etmiyorum çok da anlamıyorum ama The Balm ve Urban Decay bana güzel geliyor.


40-Makyaj hakkında genel olarak ne düşünüyorsun ?
Bence insan kendini değiştirmek için yapmamalı makyajı,güzelliğini ön plana çıkaracak makyajı yapmalı.Mesela her şeyim güzelse sadece solgun görünüyorsam allık sürmek yeterli gelir.İhtiyacı olmadığı halde fondoten süren çok kişi var örneğin.Kişinin sağlığı ve güzelliği için ürünler yerinde kullanılmalı bence :)


ben de bu soruların cevaplarını Luzumsuz İşler Uzmanı'ndan istiyorum :)



2 yorum:

  1. coooooooook seviyorum bu MIM´i bende yapmistim. Ayrica ilk kez benim gibi cilleri sevimli bulan bir kisiye rasladim, canim benim ♥ haha :D

    YanıtlaSil
  2. çok sevimli değiller mi ama böyle burun üstü minik minik çiller :)

    YanıtlaSil

Sende yaz yaz yaz,buraya yaz bütün söylemek istediklerini :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...