25 Ekim 2011 Salı

Golden Rose Smoky Effect Deep Black Göz Kalemi

   Golden Rose'un simsiyah kalemiyle karşınızdayız.Kalemin üzerinde ekstra yumuşak ve uzun süre kalıcı yazıyor.Kalem gerçekten yağ gibi,sürerken akıp gidiyor.Ayrıca rengi çok iyi veriyor,kopkoyu siyah.Ben bu kalemi şimdiye kadar 3-4 kez kullandım her seferinde de göz kapağına bulaşma ve akma yaptı.Hatta bu kalemi ilk aldığımda bir mülakata bu kalemi sürerek gitmiştim.Gözlerimle oynamadığım halde mülakattan çıkınca bir baktım göz altlarıma bulaşmış,göz pınarlarıma dolmuş.Göz kapaklarım yağlı değildir,normaldir.Benim gözlerimde böyle bir etki yarattı malesef.

 Kalemin arkasında dumanlı göz makyajı yapabilmeniz için plastik bir sünger mevcut.Böylece ayrıca bir fırçaya ihtiyaç olmadan dumanlı göz makyajınızı yapabilirsiniz.




Ben 2 ay önce bu kalemi 4.95 tl ye almıştım.Şimdiki fiyatını bilmiyorum.

2 yorum:

  1. merhaba;

    şimdiye kadar bir çok göz kalemi denedim ama en iyisi avon un anew serisinin göz kalemi. hem çok yumuşak,sürümü kolay, hem de akma ve bulaşma yapmıyor. gün içerisinde tazeleme gerektrmeksizin akşama kadar dayanıyor.aynı bu kalemde oldugu gibi bunun da arkasında bir süngeri var, bir dene istersen :)bu arada kendi bloguma da beklerim :)

    http://bakimliyimbakimlisinbakimli.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. önerin için teşekkür ederim Avon temsilcisi bulduğum vakit bahsettiğin kalemleri denemeye çalışacağım :) kişisel hesap adımla blogunun takipçisiyim canım ;)

    YanıtlaSil

Sende yaz yaz yaz,buraya yaz bütün söylemek istediklerini :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...