24 Ekim 2011 Pazartesi

Flormar Pretty Compact Allık - 111 Numara

  İşte elimdeki allıklardan bana en güzel durduğunu düşündüğüm allığa geldi sıra.14 gr lık kocaman bir allık.Kabında minik ışıltılı gibi görünse de sürünce mat bir görünüm veriyor.Kalıcılığı bence gayet iyi.Ben herhangi bir ten makyajı yapmıyorum ona rağmen eve gelinceye kadar yüzümde duruyor.





Allığın fiyatı kalitesine göre gayet makul.Ben daha önce indirimden 5 tl gibi bir fiyata almıştım.Sanırım şu anki fiyatı 8-9 tl civarındadır.


2 yorum:

  1. Cok seker bir renk mis!! Canim blogunu cok begendim, takip etmek istiyorum ama takipcilerin gözükmüyor?! Tiklayacak yer yok yani : ) Firefox´la da denedim olmuyor, birdaha ugrarim seni blogroll´uma ekledim, belki bugünlük bloggerde bir problem vardir (bendede olmustu bir kez) : )

    YanıtlaSil
  2. İnan yorumlarınla beni çok mutlu ettin,çok teşekkür ederim gerçekten :) ben de kişisel hesabımla senin takipçinim,çok severek izliyorum ;)

    YanıtlaSil

Sende yaz yaz yaz,buraya yaz bütün söylemek istediklerini :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...