31 Ekim 2011 Pazartesi

Alfabe Mim :)

Uzun İnce Kıvırcık'ın blogunda gördüğüm bu mimi ben  de yapmak istedim :)


A – Aynaya ne sıklıkla bakarsın? Sadece gerektiğinde :) mesela suratım kaşınıyorsa aynaya bakarım sivilce mi çıkacak diye :)


B – Boy? 1.82cm


C – Cam objeleri sakarlıktan sürekli kırar mısın? Daha dün kardeşimin bardağını kırdım.Bir kere de yemeğe misafir gelmeden 10 dk önce ana yemeğin içinde bulunduğu borcamı kırmıştım :)


Ç – Çocuğun var mı? Çocuğum yok


D – Hiç diş çektirdin mi? Damağım dar olduğu için 2 tane 20lik dişimi çektirmek zorunda kaldım.


E – En sevdiğin renk? Yeşile bayılıyorum :)


F - Favori makyaj ürünün? Far 


G – Gümüş mü altın mı? Beyaz altın güzel diğer türlü ise gümüşü tercih ederim.


H – Hiç hastanede yattın mı? Hiç yatmadım.Allah bizi ve sevdiklerimizi de yatırmasın inşallah.


I – Ihlamur sever misin? Çok severim.Kışın adaçayı,ıhlamur,kuş burnu,kekik,limon karıştırıp bitki çayı yaparım bol bol.


İ – İşin? Eski bankacı yeni iş arayan 


J – En sevdiğin oje markası? Pastel'i seviyorum ama bir tek Watson's larda satıldığı için renk seçeneği çok fazla olmuyor


K – Kediler/köpekler hakkında ne düşünüyorsun? Hayvanlara aşığım.Hepsini canı gönülden seviyorum.Kedileri de çoook severim ama köpekler başka.En büyük hayalim bir köpeğimin olması.


L – Lakapların neler? Smiley face,gülen kız,dev abla,çılgınsın men,güneş daha bir sürü var.


M – Çaldığın müzik aletleri? Çalabildiğim bir alet yok malesef.Gitar çalmayı çok isterdim.Hala istiyorum gerçi.Şöyle ilerletip elektro gitarla bir solo atsam süper olurdu.

N – Nerede oturuyorsun? Antalya

O – Güne başlarken olmazsa olmazınız? Bugün sabah kahvaltı yapacaktım evde domates olmadığını gördüm çok buruk kaldım.

Ö – En sevdiğin özlü söz/deyiş? "Hayat seni güldürmüyorsa espriyi anlayamadın demektir."

P – Pasta sever misin? Off offfffff bayılırım.Çikolatalı ve krokanlı pasta olacak hıımmm bir de tiramisu var.

R – Nefret ettiğiniz ritüel? Yeşillik yıkamaktan baya baya nefret ediyorum.

S – Sol elle mi yazarsın sağ elle mi? Sağ elle

Ş – Şanslı mısındır? Genel olarak sahip olduklarımla şanslı bir insanım ama çekiliş veya kazanmalı şeylerde hiç şanslı değilim.

T – Günde kaç kere saçını tararsın? Kıvırcık saçlıyım.Banyodan banyoya tararım saçlarımı.

 U – Sence uyum nedir? Başka insanlarla bir şekilde bir arada yaşayabilmek başlı başına bir uyumdur.

Ü – Kendine rol model aldığın bir ünlü var mı, kim? Tek olarak değil de.Hep dünyayı icatlarıyla veya düşünceleriyle değiştiren büyük insanlara hayranlık duymuşumdur.Ben böyle biri olamayacağımı düşünüp üzülürüm hep.

V – Oturduğun şehrin valisi olsaydın neler değiştirirdin? Ulaşımı eski haline çevirirdim.

Y – Yaş? Hep yaşım 19 :) desem de 23.

Z – Zalim insanlarla karşılaştığında ne yaparsın, onların nasıl hakkından gelirsin? Zalim bir insanla karşılaşmadım henüz.Karşılaşırsam benim de gücüm yetiyorsa ben de bir şekilde ders vermeye kalkardım.Yetmiyorsa uzak durup,sevdiklerimi korumaya çalışırdım.


Ben de bu mimi henüz yapmamış,yapmak isteyen herkese gönderiyorum :)

4 yorum:

Sende yaz yaz yaz,buraya yaz bütün söylemek istediklerini :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...