14 Kasım 2011 Pazartesi

Oriflame Warming Cinnamon Ayak Kremi

  Kışın kendini hissettirdiği şu günlerde vücudumuz daha çok neme ihtiyaç duyuyor.Her ne kadar çoğumuz,cildimize ve ellerimize gösterdiğimiz ilgiyi ayak bakımına göstermese de ayaklarımız da ilgi istiyor.Ne demişler akılsız başın cezasını ayaklar çeker :) Eğer siz de ayaklarınızın nasır dolu,topuklarınızın çatlak olmasını istemiyorsanız sık olmasa da ayak bakımınıza özen göstermenizde fayda var.

  Antalyalı olduğumu söylemiştim.Antalya'da mevsimler 2 ye ayrılır.Yaz ve sonbahar :) Sonbaharda 1 ay kadar havalar soğur,sık sık yağmur yağar.Sanırım şu sıralar yağmur kısmına yavaş yavaş girmeye başladı can Antalyam.Hava kapalı.İlerleyen günlerde yağış bekleniyor diyeyim de hava durumu haberlerine bir son vereyim :)

  Diyeceğim şu ki,Antalya'nın uzun yaz mevsiminden sonra ayaklarınız bakım istiyor.Yazın plaj,kum,sandalet,deniz,sık sık banyo yapmak ayakların nem kaybetmesine ve topukların çatlayacak kıvama gelmesine neden oluyor.Hal böyle iken ayak kremi kullanmaya başlayayım dedim.Size tanıtacağım ayak kremi bana Oriflame'e ilk üye olduğumda geldi.

  Krem nemlendirme olarak iyi.Ben ayaklarıma sürüyorum kalınca çorabımı da giyiyorum ohh mis gibi ayaklarım oluyor.Tabi nasırlara veya diğer sorunlara bir etkisi yok.Çok kuru ayaklar ve çatlak topuklar için nasıl bir etki yaratır bilemiyorum.Ancak amacınız birazcık kurumuş ayaklarınızı nemlendirmekse bu ürün size yetecektir.Krem tarçın aromalı olsa da pek tarçın gibi kokmuyor.Eğer benim gibi tarçın kokusunu sevmiyorsanız bu krem sizi kokusuyla rahatsız etmeyecektir.Vıcık vıcık yağlı bir krem değil ama çok hafif bir krem de değil.75 ml lik bu ürünün fiyatı da çok uygun.Sık sık indirime giriyor.İndirimle 3-4 tl ye alabilirsiniz.Oriflame'in ayak bakım serisi çok beğeniliyor.Ben serinin diğer üyelerini daha denememiş olsamda denemeye değer bir seri.

Bendeki ürünün eski ambalajlı hali;

Yeni ambalajlı hali ise şöyle;

4 yorum:

  1. Ben de son katalogdan önce aromatic winter kremini aldım ancak henüz kullanmadım, kesinlikle haklısınız bütün gün bizi ''ayakta'' tutan ayaklarımız da bakımı hak ediyor :)

    YanıtlaSil
  2. Ambalaj´in degisikligi cok daha yakismis bence, tarcin´in rengini almis, bende cok severim ayaklarima krem sürüp corap gecirmeyi ; )

    YanıtlaSil
  3. Ben tarçın kokusunu da hiç sevmem ama merak ettiğim bir üründü bu, madem kokusu ile rahatsız etmiyor, eklensin o zaman sepetime :)

    YanıtlaSil
  4. @Juturne Beauty , kullandıktan sonra yorumlarını bizimle paylaşabilir misin? bak başka bir söz daha geldi aklıma "Dost başa düşman ayağa bakarmış" hadi düşmanları çatlatalım ;)

    @viva , bence de bu hali çok daha iyi olmuş :) kremin yumuşaklığı çorabın sıcaklığı ile birleşince huzur kaçınılmaz oluyor ;)

    @Ece's Diary , canım tarçın kokmuyor ama öyle mutluluk verici bir kokusu da yok.Rahatsız etmiyor bence ama seni yanıltmak da istemem :)

    YanıtlaSil

Sende yaz yaz yaz,buraya yaz bütün söylemek istediklerini :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...