23 Kasım 2011 Çarşamba

Golden Rose Kalem Far - 315

  Işıltılı koyu kahverengi farlara lise yıllarımdan beri zaafım vardır.Bu zaafım da annemin ben lise 2 de iken,yılbaşı hediyesi olarak bana Oriflame'den bir makyaj paleti alması ile başladı.O paletin içindeki kahverengi fara resmen aşık olmuştum.Hiç makyaj yapmayan ben,o farla birlikte arada makyaj yapmaya başladım.Paleti uzun süre kullandıktan sonra malesef son kullanma tarihi bitince atmak zorunda kalmıştım :( O palet gibi bir palet daha bulamadım şimdiye kadar.Çok kaliteli bir paletti gerçekten.İşte o paleti atmak zorunda kaldıktan sonra,aradığım ışıltılı kahverengi farı bulmak için ürünler denemeye başladım.

  İşte bu kalem de o denemelerimden biri.Uygun fiyatlı bir ürün olunca denemek istedim.Rengi gerçekten güzel,koyu  kahverengi.Koyu kahverengi farın içinde minik bakır ışıltılar var.Kalemin sürümü gayet kolay.Hani yağ gibi kayıp gidiyor derler ya,işte öyle.Kalıcılığına gelecek olursak ; benim göz yapım monolid göz yapısı.Yani kavissiz,düz göz kapaklarım var.Göz kapağım,kaş altı derisine değiyor.Böyle olunca da göz kapağımda kalıcı bir ürün olması çok zor bir hale geliyor.Ama bu ürünü elime sürdükten sonra,üzerinden hafifçe sildiğimde bozulma yaptı.Bu da eğer göz kapaklarınız kuru bir yapıya sahip değilse,bu ürünün muhtemelen sizde de pek kalıcı bir ürün olmayacağı anlamına geliyor.



Kalem farı indirimle 2.90 tl ye almıştım.

3 yorum:

  1. bundan bende almıştım hakkaten güzel :))

    YanıtlaSil
  2. @MINI'S DESİGN İDEAS ,rengi gerçekten güzel :) sen de güzel günlerde kullan ;)

    @kitten , Antalya'da Cosmetica diye bir kozmetik market var.Hatta sanırım başka illerde de şube açmaya başladı.Çok iyi indirimler yapıyor.Normal fiyatı ne kadar bilmiyorum ama 2.90 tl gerçekten uygun ;)

    YanıtlaSil

Sende yaz yaz yaz,buraya yaz bütün söylemek istediklerini :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...