25 Kasım 2011 Cuma

Mim - Blogunuzu Çevrenizle Paylaşıyor musunuz?

Kendisini ve yorumlarını blog aleminde görmekten çok mutluluk duyduğum Viva'm beni mimlemiş.Çok mutlu oldum,çok teşekkür ediyorum Vivacım :*

1-Blogunuzu tüm eş dost çevrenize söylediniz mi?
Kimsecikler bilmiyor,bilmesin de.Küçük bir ihtimalde olsa belki kardeşime söyleyebilirim onun dışında kimseye söylemeyi düşünmüyorum.Gerçi ailem bu kıza neler oluyor,fotoğraf makinasını neden sürekli alıyor,neden zırt pırt fotoğraf çekiyor diye kuşkulanıyorlar ama ben çaktırır mıyım,çaktırmam ;)

2-Blogunuzu ilerde çoluk çocuğa karışınca,çocuğunuza gösterecek misiniz?
Göstermem herhalde.Şiirler,düşünceler vb. gibi kendime ait bir şeyler hakkında yazdığım bir blog olsaydı eğer,onu ilerde çocuğuma gösterebilirdim.

3-Blogunuzu sevgiliniz/eşiniz biliyor mu?
Bu nasıl soru yahu.Olanı var,olmayanı var.Cık cık cık :) Ben yine tek başıma,ben yine tek başıma,yarım kaldım aşkına :D

Ben de Uzun İnce Kıvırcık,Rengarenk Daphne,Luzumsuz İşler Uzmanı,Juturne Beauty ve What's Next'i , ayrıca bu mimi yapmak isteyen herkesi mimliyorum. :)

9 yorum:

  1. juahhaha : D Allah gönlüne göre süper tatli birini versin canim benim, cok güzel olmus MIM eline saglik! : )

    YanıtlaSil
  2. mim için sağol tatlım çok güzel cevaplamışsın:))

    YanıtlaSil
  3. Vivam,çok teşekkür ederim canım :) blog alemi seninle güzel ;)

    Rengarenk daphnecim,senin cevaplarını merakla beklemekteyiz ;)

    YanıtlaSil
  4. hehe canım mim için sağol.Seninde ağzına sağlık :D ben bgn izmir e gidiyorum bak pazar ales var dua edin :D hem inşallah watsons a uğrarım ayyy inşallahh yalebbbimmm :D pazar görüşürüzz cümleten :D xoxox

    YanıtlaSil
  5. haahh çok gizli görünüyorum heralde:D birazdan yapıcam çok sevdim bu mim işini:))

    YanıtlaSil
  6. uzun ince kıvırcıkım,dualarımız seninle inşallah çok güzel geçer sınavın :) Watsons'a da uğrarsın sonrasında ohh ne güzel :) pazar gününe güzel haberlerini bekliyoruz canım :*

    daphnem,mimlenmek ve mim cevaplamak çok zevkli :) gizli görünmenden değil de yakın bulduğumdan mimledim seni ;)

    YanıtlaSil
  7. canım teşekkür ederim öyle düşünmene sevindim çünkü karşılıklı beni yorumlarınla yalnız bırakmayorsun seviyorum seni:))

    YanıtlaSil
  8. mim için çook teşekkürler, bu arada çok gizemliyiz bakıyorum :P eh üçüncü soruda aynı kaderi paylaşıyoruz ama gün gelicek bloglarımızın olduğunu söyleyeceğimiz birilerini -çok sevdiğimiz birilerini- bulacağız, pozitif bakalım dünyaya :) diğer iki cevabım için de meraklandiriyim ben azıcık :D

    YanıtlaSil
  9. daphnem,dediğin gibi karşılıklı,senin varlığından büyük keyif alıyorum canım :*

    what's next,ben diye söylemiyorum pek gizemliyimdir :) iyi,düzgün insanlar bulalım da beklesek de olur tabi canım,gerçi bu boylarla biraz zor işimiz ;) diğer cevaplar için de bekleyelim ama bizi çok meraklandırma olur mu ;)

    YanıtlaSil

Sende yaz yaz yaz,buraya yaz bütün söylemek istediklerini :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...