15 Kasım 2011 Salı

The Body Shop Çilekli Body Butter

  TBS'nin en çok satılanlar listesinde bulunan bu ürünün benim için anlamı çok büyük.Neden diye soracak olursanız,bu ürünü canım kardeşim bana ilk kazandığı para ile almış.Küçük bir satış yapmış ve eline 17 tl lik bir para geçmiş.TBS' nin 2 al 1 öde kampanyasından arkadaşıyla ortak yararlanmışlar ve normalde 32.90 tl lik bu kremi 2 arkadaş 16.50 tl ödeyerek almışlar.Kardeşimin ilk kazandığı parayı tümüyle benim için harcaması beni inanılmaz mutlu etti ve gururlandırdı.Hayatımdaki en değerli varlığım kardeşime bana bu mutluluğu tattırdığı için çok çok teşekkür ediyorum :) 



  200 ml lik bu kremin kokusu çok çok güzel.Bizim yapay kokularına katlanamadığımız birkaç koku vardır.Örneğin çikolata,çilek,portakal vb. kokular gibi.Bu ürün de tam olarak çilek gibi kokmasa da,insanı rahatsız eden bir kokusu yok,tersine çok güzel kokuyor.Body butter olduğundan vücut losyonu gibi değil yoğun bir yapısı var ama vıcık vıcık yağ  bırakmıyor,güzel emiliyor.Aynı zamanda yoğun bir yapısı olduğundan az miktar işinizi görüyor,diğer kremlere oranla daha uzun gidiyor.Kokusu vücudunuza sürdükten sonra uzun süre kalıcı oluyor.Bu krem normal ciltler için uygun.Siz de kendi cilt tipinize uygun çeşit çeşit TBS kremlerinden birini seçebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sende yaz yaz yaz,buraya yaz bütün söylemek istediklerini :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...