20 Kasım 2011 Pazar

Cem Adrian - Her Aşkın Bir Şarkısı Var

  Cem Adrian'ı bilmeyen yoktur ama sevmeyen çoktur.Cem Adrian her şarkısında insanın içindekileri canlandırır,ateşler ve söndürür.Dile getiremediklerinizi söyler,içinize gömdüklerinizi kazar.Cem Adrian'ı tanıyorsanız ya seversiz ya da sevmezsiniz.Çünkü ortalama bir sanatçı değildir,şarkıları hareketli değildir,popüler kültürün bir parçası değildir.

  Cem Adrian'ın sesi 4.5 oktavdır ve ses tellerinin uzunluğu normal bir insanın ses tellerinin 3 katıdır.Kuş,arı seslerini çıkarabilir ancak bizim gibi dişleriyle değil,gırtlağıyla.Cem Adrian 30 a yakın enstrüman sesi çıkarabilmektedir.

  Son olarak nette Cem Adrian için yapılmış şu yorumu çok beğendim,sizinle paylaşmak istedim.Cem Adrian sevenlerin dile getiremediği bir çok şeyi anlatmış;

"Bi kaç cümle yazmak için uzun zamandır bekliyorum.. Yazıp siliyorum çoğu kez.
' Cem Adrian ' diyorum kendi kendime.. O.. Duygularımın, çöküntülerimin, hüzünlerimin, (U)mutlu olmamın tek nedeni.. En bağlanamaz yerinden hayata bağlayan.. Tekrar, tekrar ve tekrar dirilten kelimelere, cümlelere sığmayan küçük ama büyük insan..
Ellerin büyülü.. Sözcüklerin tarifsiz..
Ağlamak istiyorum.. Gözyaşlarım değerli.. Sayende..
Ve sen .. Sen başkasın.. En Özel..
Sevgilim..
Her aşkın bir şarkısı var.."


1 yorum:

  1. canim ask sarki dinleme modundaysan ; ) henüz dün iffet dizisinde duydugum sarki süper, cok begendim, duymadiysan henüz: http://www.youtube.com/watch?v=_84MwIG4JKE : )

    YanıtlaSil

Sende yaz yaz yaz,buraya yaz bütün söylemek istediklerini :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...