29 Aralık 2011 Perşembe

Oriflame Milk&Honey El ve Vücut Kremi

  Bitirme tezindeki kremlerim bitince kendimi stok edilmiş ürünler dolabıma attım.Zaten aklımda bu kremi kullanmak vardı,diğer stoktakilerin de gönlünü almış oldum.Milk & Honey serisini Oriflame sevmeyen birçok kişi bile başarılı bulmuştu.Bende indirim zamanında atmıştım sepete.İyi ki de atmışım.




  Organik özler içeren bu krem gerçekten çok güzel.Yağlı bir his bırakmıyor ve çabuk emiliyor.Benim en sevdiğim nokta ise uzun süreli nemlendirme sağlaması oldu.Benim bacaklarım çabuk kurur,kremi sürdükten ertesi gün bacaklarıma dokunduğumda bacaklarım hala yumuşacıktı.

  Krem bal,süt veya ballı süt kokmuyor.Bana hanımeli kokusuna benzer bir koku gibi geldi ama tam çözemedim :) Ben bu kremi beğendim eğer indirime girerse tekrar alırım,zira indirimdeki katalog fiyatı 10 tl idi.

********************************************************

1 yorum:

  1. Güzel nemlendiren ve güzel kokan kremlere bayılıyorum :) Güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil

Sende yaz yaz yaz,buraya yaz bütün söylemek istediklerini :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...