16 Aralık 2011 Cuma

Flormar Miracle Colors - U12

  Kırmızı,ojeler içinde en çok tercih edilen renklerin başında geliyor.Kimi narçiçeği seviyor,kimi cart kırmızı,kimi bordaya yakın kırmızı vs. vs :) Benim kırmızı tercihim ise ben kırmızıyım diye bağırmayan renklerden yana oluyor,genelde :) Bu oje de o renklerden biri.Tek katta,kalınca bir tabaka sürerseniz,opaklık sağlanıyor.Benim tırnaklarımda 2 kat sürülmüş hali mevcut.Flormar tırnak süslerinden de noktalı olanları denedim.Şu sıralar iş görüşmeleri beklediğim için asortik bir süsleme yapmaya çalışmadım,noktaları öylece konduruverdim :)




Hafifçe kenarlara taşırdığımı fotoları çekince farkediyorum :)

6 yorum:

  1. Tırnakların biraz uzamış sanki :) uzatmayı denemelisin daha da hoş duracağını düşünüyorum sende :) rengi beğendim :)

    YanıtlaSil
  2. canım kıvırcığım çok teşekkür ederim :) ben sana yorum yapamıyorum her girdiğimde deniyorum ama olmuyor :(:(

    YanıtlaSil
  3. bende aldım bunu ama daha sıra gelemedi ona =) çok yakışmış =) ayrıcaaa inş. bir sürü iş görüşmen olur onlar seni değilde sen onları seçmek zorunda kalırsınnnn =)

    YanıtlaSil
  4. Flucum çok teşekkürler canım :) hele en sondaki söylediğin cümleye bayıldım,resmen bal bal :D

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Blog'cum, canım, ben bu postunu kaçırmışım, biliyorsun googledan kaynaklanan bir sorun var okuma listeme düşmüyorsun :( Yani 1 düşsen 3 düşmüyorsun, ne iş anlamadım. Kader bizi senle ayırmaya çalışsa da ben peşindeyim farkındaysan, ayrılmıyorum :)
    Ojen güzelmiş, çarpıcı renklere hastayım o kadar yani :)
    Bu arada canım inşallah en kısa zamanda tam da istediğin gibi bir işin olur.

    YanıtlaSil
  6. Sevdam, blog ayırsa bile,okuma listesi ayırsa bile,internet ayırsa bile biz ayrılamayız :)) canım okuma listesine çoğu blog düşmüyor malesef,ben de blogrolldan takip ediyorum çoğu blogu o yüzden :) ama ne olursun ayrılma benden ;)

    ojede çarpıcılık olmazsa o senin için yetersizdir ;)

    amin canım, çok teşekkür ederim.İnan şu an sevdiğim bir işe çok ihtiyacım var :)

    YanıtlaSil

Sende yaz yaz yaz,buraya yaz bütün söylemek istediklerini :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...